image-1

Lazer Uygulamları

LAZER İLE CİLT GENÇLEŞTİRME

IPL ile yapılan cilt gençleştirme yüz, boyun, göğüs ve ellerde yaşlanmaya bağlı izlerin yok edilmesi için kullanılan invazif olmayan bir işlemdir. Cilt altındaki kollajen doku yapımını arttırma prensibiyle çalışır. Tedavi programı 10-15 dakika süren ve 1 hafta-10 gün aralıklarla uygulanan dört-altı seanstan oluşur.
İnce çizgiler, kırışıklıklar, yüzün dokusunda bozulma, cilt gerginliği ve elastikliğinin azalması, koyu renkli lekeler, ince kılcal damarlar IPL ile başarı ile tedavi edilir. Sonuçta, genç, pürüzsüz ve canlı bir yüz görünümü elde edilir. IPL aynı zamanda ellerdeki, göğüsteki ve boyundaki lekeler ve renk düzensizlikleri ile diğer yaşlanma belirtilerini de tedavi etmektedir.
Uygulama öncesinde alana jel sürülür ve gözlerinizi lazer ışığından koruyan bir gözlük takılır. Cihazının ucunda özel soğutması olduğundan, ısının cilt yüzeyinize hasar vermesi engellenir.
Genellikle bu uygulama acısız geçer ama hastanın rahatsızlık hissettiği durumlarda özel anestetik kremler uygulanabilir. Tedavi seansları genellikle 10-15 dakika sürer ve tam bir program için 4-6 seans uygulanması önerilir.
Uygulama sonrasında normal hayatınıza hemen dönebilirsiniz. Nadiren de olsa birkaç saat ile birkaç gün arasında devam edebilen, ciltte kızarma veya lekelerde koyulaşma gibi etkiler oluşabilir. Her seansta kademeli bir iyileşme görülür ve tedavi programı sonunda daha belirgin bir iyileşme sağlanır.
Tedavinin sonrasında iki-üç hafta kadar cilt güneşe daha hassas olmaktadır ve bu dönemde korunması önerilmektedir.

LAZERLE DAMAR TEDAVİLERİ (varis, telenjektazi, hemanjiom)

Cilt yüzeyinin hemen altında anormal damarlanmalar cilde kırmızı bir renk verir ve hoş görünmeyen lekeler oluşturur. İnce damarlanmalar veya telenjiektaziler daha çok yüzde yanaklarda ve burun çevresinde görülen lezyonlardır.
IPL laser sistemi, ince damarlanmalar için, cerrahi olmayan, güvenli ve etkili bir tedavi yöntemidir. Işık enerjisi hedef damara yönlendirilir ve damarda ısı “thermocoagulation” (tıkanma) ile sonuçlanır Yani damarı yakarak buradaki kan dolaşımını keser.
Şarap lekeleri, hemanjiomlar ve bacaktaki damarlanmalar, IPL tedavileri ile başarılı bir şekilde tedavi edilebilir. Tedavi sonrasında alanda oluşabilecek morluklar genelde ilk haftadan sonra kaybolur. Bacak damarlarındaki tedavinin başarısı için çok sıcak banyo veya aşırı egzersizden kaçınmak gerekmektedir.

LAZER ile CİLT LEKELERİ TEDAVİLERİ (Yaşlılık lekeleri,Hiperpigmentasyon, Melasma, Çil )

Yüzümüz, eller ve kollar vücudumuzda yaşlanma belirtilerinin ilk görüldüğü yerlerdir. Çünkü çevresel faktörlere en çok maruz kalan bölgelerdir. Güneş, doğal yaşlanma prosesi, dış etkenler bu alanlarda leke oluşmasına neden olurlar.

Pigmente lezyonlar ciltte melanositlerin çoğalmasıyla oluşur. Bu hücreler melanin adı verilen ve cilde renk veren pigmenti yaparlar. Uyarılmaları durumunda daha yoğun melanin sentezlerler ve koyu renkli lekelerin oluşumuna neden olurlar.

IPL Laser sistemi yoğunlaştırılmış ışık atımları kullanarak non-invazif bir şekilde ciltte melanin’i azaltır. Işık enerjisi bilgisayar kontrollü bir başlık aracılığıyla atımlar şeklinde uygulanır. IPL tedavisinden sonra, tedavi edilen lezyon kademeli olarak solar ve sonunda da yok olur.